poniedziałek, 6 października 2014

Alter Biego.

      Ostatnimi czasy moich rąk coraz częściej ima się kamera. Nie mam nic przeciwko temu. Zaczynam dostrzegać coraz większą przyjemność rejestrowania emocji podczas zawodów. Wszystkie moje pomysły filmowe od których zaczynałem zdają się ewoluować w projekty o bardziej wyrazistych kształtach- przynajmniej na moim amatorskim poziomie. Zapraszam do mojego kanału na YT.  
      Mój sezon biegowy co prawda dobiega końca, jednak zostało co nie co do zrobienia w tym miesiącu. 
      Na początek Maraton Bieszczadzki w nadchodzący weekend. Plan jest następujący- oszczędnie z siłami! Powodem jest cel główny, czyli Łemkowyna Ultra Trail w wariancie 70 kilometrów w ostatnią sobotę października. Wszystko to przedzielone półmaratonem w moim rodzimym Kampinosie. Niezrażony dokuczającymi mi w tym sezonie kontuzjami zamierzam stawić się dzielnie na starcie wyżej wymienionych i zrobić co do mnie należy. 
      Jadę w moje ukochane góry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz